Thursday 2 August 2007

yettim yettim

Eylulde geliyorummmm... geliyorum loy loy loy...

abi feci ozledim ya.. eylulden once gelemiyorum isyerindeki durumlardan dolayi.. en erken 13 eylulde istanbul'yim. :) (hedim senin dogum gunun dolayisiyla kastirdim o tarihi )

Tatile gitmek lazim. Sole Akdeniz'e dogru yollanmak lazim. Denizde derimiz burus burus olana kadar takilmak lazim. Sonra sole guzel bi bronzlasmak lazim.Biraz da kilo vermek lazim tabi.( gerci kilo verme durumu sadece yaz icin deel her dakka gecerli-- kadinlara ozgu bi gudu olsa gerek bu ) he bi de guzel bi akdeniz aksaminda sole kafalari hafiften bi guzellestirmek lazim. (Bu onemli taam mi?-- demetim sen anlarsin beni )
Bole nebilm bisi dusunmeden mal mal yatmak lazim falan.. Kremlenmek soora bidaa kremlenmek soora bidaa kremlenmek lazim.. (insan kendini iyi hissediyo niyeyse)
ay allaam cok guzel olcak.. Ayarlayin biletleri canlarim. tatile gitmek lazim...

2 comments:

twilightstrip said...

canim BENIM!
AY BEN NERENI YIYIIIM!
cok fena yayilcaz kuzum kumlara cakillara minderlere sularaaaaaa....
lay liroy loyy loy loy!

[turshu] said...

canımm yaa

hayal gibi :))

kısım bizin bütün tatillerimiz hayal gibiydi..